Умови повернення або обміну

  • Документом, що підтверджує здійснення покупки, є ваше замовлення з номером і датою покупки в нашій базі, копія замовлення та фіскальний чек надсилається вам на електронну пошту
  • Магазин надає можливість Покупцеві обміняти куплений товар або оформити повернення коштів протягом 7 днів.
  • Обов'язкова умова для оформлення повернення, збереження оригінального пакування для "нового товару", "відкрита коробка". Відсутність механічних пошкоджень тощо.
  • У разі технічних несправностей необхідно зв'язатися за тел. 093-222-99-88
  • Якщо товар вийшов з ладу в період від 1 до 12 місяців (залежно від типу комплектуючого та терміну гарантії), магазин у разі наявності товару надсилає заміну Покупцю безкоштовно. Якщо товару немає в наявності, то на повторне замовлення для заміни може знадобитися від 14 до 60 днів.
  • Обладнання, що поставляється, працює відповідно до технічних характеристик заявлених виробником. Використання обладнання не за призначенням, в тому числі і встановлення несумісних комплектуючих не є приводом для повернення або обміну.
  • Якщо Покупець не перевірив сумісність або існують інші причини, з яких Покупець хоче повернути товар (не більше ніж через 7 днів), зворотна доставка здійснюється за рахунок Покупця.
  • Повернути товар можна лише за згодою продавця. Якщо продавець надає гарантійний термін, ви можете вимагати гарантійний ремонт, якщо виявлено недоліки.

Повернути товар можна:

  • У пункті самовивозу за адресою Київська область, село Гореничі, провулок Хоменка 5а, (прохання попередити про Ваш приїзд заздалегідь).
  • Надіславши товар службою доставки "Нова Пошта".

Повернення коштів проводиться на розрахунковий рахунок покупця. 

Повернення товару не можливе шляхом відправлення "Накладеним платежем".

Додаткова гарантія

  • На деякі категорії товару доступна розширена гарантія – уточнюйте у менеджера.