Умови повернення або обміну
- Документом, що підтверджує здійснення покупки, є ваше замовлення з номером і датою покупки в нашій базі, копія замовлення та фіскальний чек надсилається вам на електронну пошту
- Магазин надає можливість Покупцеві обміняти куплений товар або оформити повернення коштів протягом 7 днів.
- Обов'язкова умова для оформлення повернення, збереження оригінального пакування для "нового товару", "відкрита коробка". Відсутність механічних пошкоджень тощо.
- У разі технічних несправностей необхідно зв'язатися за тел. 093-222-99-88
- Якщо товар вийшов з ладу в період від 1 до 12 місяців (залежно від типу комплектуючого та терміну гарантії), магазин у разі наявності товару надсилає заміну Покупцю безкоштовно. Якщо товару немає в наявності, то на повторне замовлення для заміни може знадобитися від 14 до 60 днів.
- Обладнання, що поставляється, працює відповідно до технічних характеристик заявлених виробником. Використання обладнання не за призначенням, в тому числі і встановлення несумісних комплектуючих не є приводом для повернення або обміну.
- Якщо Покупець не перевірив сумісність або існують інші причини, з яких Покупець хоче повернути товар (не більше ніж через 7 днів), зворотна доставка здійснюється за рахунок Покупця.
- Повернути товар можна лише за згодою продавця. Якщо продавець надає гарантійний термін, ви можете вимагати гарантійний ремонт, якщо виявлено недоліки.
Повернути товар можна:
- У пункті самовивозу за адресою Київська область, село Гореничі, провулок Хоменка 5а, (прохання попередити про Ваш приїзд заздалегідь).
- Надіславши товар службою доставки "Нова Пошта".
Повернення коштів проводиться на розрахунковий рахунок покупця.
Повернення товару не можливе шляхом відправлення "Накладеним платежем".
Додаткова гарантія
-
На деякі категорії товару доступна розширена гарантія – уточнюйте у менеджера.